Thursday, November 29, 2018

دانلود آهنگ جدید ناین بند به نام جز تو + متن ترانه

دانلود آهنگ جدید ناین بند به نام جز تو

متن آهنگ ناین بند جز تو


کاری کردی تو باهام که واسه تو میره دلم
یهو دیوونه نشی بگیری چشماتو ازم
من همه جونم فدات من که میمیرم برات
آخ چه حس خوبیه تو باشی و بارون بیاد
واسم بخند که خنده هات یه بمبی از آرامشه
تو رو کنارم میبینم بد حالیم تموم میشه
جوری صدا کن اسممو قلبم درآد از جاش برات
خیره شو تو چشمام دلم خیره شدن …
جز تو هیچکیو نمیخوام باشه توی زندگیم

 دانلود ترانه جدید ناین بند به نام جز تو 


آخه کی بودی که شدی تموم زندگیم
قلبم خسته نمیشه از بودن کنار تو
عشقم هر چی که دارم واسه تو و چشمای تو
جز تو هیچکیو نمیخوام باشه توی زندگیم
آخه کی بودی که شدی تموم زندگیم
قلبم خسته نمیشه از بودن کنار تو
عشقم هر چی که دارم واسه تو و چشمای تو
دیوونتم دیوونه با خنده هات کندی قلبم رو از سینه
دلم پیشت گیره بهونه میگیره
عاشق اون لحظه ایم که شدی به چشمام خیره
واسم بخند که خنده هات یه بمبی از آرامشه
تو رو کنارم میبینم بد حالیم تموم میشه
جز تو هیچکیو نمیخوام باشه توی زندگیم
آخه کی بودی که شدی تموم زندگیم
قلبم خسته نمیشه از بودن کنار تو
عشقم هر چی که دارم واسه تو و چشمای تو
جز تو هیچکیو نمیخوام باشه توی زندگیم
آخه کی بودی که شدی تموم زندگیم
قلبم خسته نمیشه از بودن کنار تو
عشقم هر چی که دارم واسه تو و چشمای تو

No comments:

Post a Comment