Wednesday, May 25, 2022

 

آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد؟

خیلی از سایت هایی که اقدام به فروش فالوور اینستاگرام می کنند فالوور فیک و غیرواقعی به شما می دهند این در صورتی است که شعارشان خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. اما در کل حقیقت ندارد! البته سایت هایی هم هستند که فالوور واقعی و فعال می فروشند که در واقع همان فالوور ایرانی اینستاگرام محسوب می شود.

 

سوال مهم خیلی از کاربران این است که آیا خرید فالوور واقعی اینستاگرام واقعیت دارد یا خیر؟! جواب بله است اما خیلی از سایت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام فالوور فیک می فروشند. این نوع فالوورها معمولا دارای پروفایل های فیک هستند. یعنی نام کاربری غیر واقعی، بدون عکس، بدون استوری و پست و دارای فالوینگ های بسیار زیادی هستند. این فالوورها از نوع خارجی هستند و با برنامه های ساخت هزاران اکانت اینستاگرام ساخته می شوند.

بعد از خرید فالوور چقدر ریزش دارند؟

ریزش فالوور بستگی به دو چیز دارد. اول اینکه فالوورها واقعی باشند یا فیک. دوم اینکه چقدر از محتوای پیج مورد نظر در جهت علاقه مندی فالوورها است؟ اگر فالوورهای خریداری شده فیک باشند مسلما ریزشی ندارند. شاید فکر کنید این خیلی خوب است اما اصلا اینطور نیست چون فالوورها فیک و الکی هستند!

اما اگر فالوورهایی که خریداری می کنید واقعی باشند به محتوای داخل پیج ری اکشن نشان می دهند و ممکن است پیج را آن فالو کنند. در این صورت مشخص می شود که فالوورها واقعی هستند. معمولا بعد از خرید فالوور واقعی ریزش زیادی را تجربه خواهید کرد اما مهم این است که فالوورها واقعی هستند.

 

اگر سوالتان این است که آیا خرید فالوور بدون ریزش وجود دارد یا خیر در جواب باید بگوییم که خیر! معمولا مقدار کمی از فالوورها بعد از خریداری شدن ریزش پیدا می کنند و این کاملا طبیعی است.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

از کدام سایت فالوور واقعی و بدون ریزش اینستاگرام بخریم؟

اگر قصد خرید فالوور واقعی اینستاگرام را دارید سایت همیار وب بهترین سایت در این زمینه است. این سایت با چندین سال سابقه در خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک و کامنت اینستاگرام و خرید اکسپلور اینستاگرام جزء معتبرترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام در ایران محسوب می شود.

 

فالوورهایی که این سایت می فروشد دارای پروفایل های واقعی هستند و بعد از اجرا ریزش بسیاری کمی دارند. همینطور قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر سایت های خرید فالوور اینستاگرام دارند.

منبع خبر

No comments:

Post a Comment