Sunday, March 5, 2023

لوستر چه ویژگی های دارد؟

 اگرچه نور و روشنایی خانه بسیار مهم است; اما اغلب اینطور است که ابتدا تمام وسایل منزل انتخاب شده و بسته به شرایط مکان و سبک دکوراسیون، لوستر جدید مناسب برای مکان های مختلف تهیه می شود. برای تصمیم گیری خوب، خوب است اطلاعاتی در مورد خرید لوستر جدید داشته باشید.

لوستر جدید چه ویژگی های دارد؟

در مقاله نمونه لوستر نمونه های زیادی از انواع لوستر دیده ایم. حال سوال این است که کدام نوع لوستر برای خانه من مناسب است؟ چگونه می توانم تصمیم درستی بگیرم؟ هنگام خرید لوستر باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد و دانستن بیشتر در مورد لوستر مهم به نظر می رسد. برخی از این موارد را در ادامه توضیح خواهیم داد. به شرح زیر است:


اندازه لوستر جدید

یکی از فاکتورهای مهم در خرید لوستر ابعاد و اندازه لوستر است. شمع های موجود در بازار از کریستال های کوچک و مینیاتوری گرفته تا کریستال های بزرگ و بلند می باشد. برای مکان هایی با متراژ بزرگ می توانید یک لوستر بزرگ و باکیفیت تهیه کنید یا از چندین لوستر استفاده کنید تا نور کافی برای محوطه ایجاد کنید. پس نگران نباشید، با کمی جستجو می توانید به راحتی لوستر مناسب منزل خود را پیدا کنید.

طراحی لوستر

ما در مورد رابطه بین دکوراسیون و لوازم مختلف خانه صحبت کرده ایم. هماهنگی بین تمام قسمت های فضا یک کلیت و در عین حال زیبایی دکوراسیون را ایجاد خواهد کرد. در مورد خرید لوستر نیز باید به این سبک توجه کنید و با توجه به نوع دکوراسیون منزل، بهترین شکل و فرم لوستر جدید را خریداری کنید. لوسترهای کلاسیک و مدرن برای دکوراسیون کلاسیک و لوسترهای فشرده و مدرن برای دکوراسیون مدرن مناسب هستند.

3.طراحی لوستر

شاید لوستر جدید رنگ های متفاوتی نسبت به فرش یا پرده نداشته باشد اما باید به رنگ و طرح لوستر برای هر مکان و ارتباط آن با دکوراسیون توجه کرد. در پاسخ به این سوال که لوستر را با چه چیزی ست کنم؟ من باید بگویم؛ بهتر است به فکر خرید لوستری باشید که با مبلمان و دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد. ویژگی ها و طرح هایی که هرگز از آنها خسته نخواهید شد.

ارتفاع سقف

به طور کلی ارتفاع اتاق ها و خانه های معمولی به اندازه متراژ آنهاست و در ساخت لوستر جدید به این موضوع توجه می شود. اما برخی از خانه ها می توانند دارای سقف بلند یا کوتاه باشند، بنابراین نصب لوستری که باعث سردرگمی یا عدم دید در فضا می شود، ممکن است جذاب نباشد. امروزه برخی از وسایل سقفی معلق نیستند و به سقف متصل می شوند. لوسترها برای سقف های کم مناسب هستند.


5.جنس لوستر

تا چند سال پیش بیشتر لوسترها از برنج و مس ساخته می شدند. اما امروزه تنوع لوسترها و در رنگ های مختلف زیاد شده است; پرده های حصیری، لوسترهای کریستالی، لوسترهای چوبی، لوسترهای پارچه ای و غیره. را می توان در بازار یافت. در انتخاب لوستر جدید به ظاهر آن و محل قرارگیری لوستر دقت کنید. با کمی خلاقیت می توانید سعی کنید خودتان یک لوستر بسازید و یک لوستر دست ساز داشته باشید.

نصب لوستر

لوستر جدید مناسب برای آشپزخانه ممکن است در قسمت پذیرایی زیبا نباشد یا قرار دادن لوستر مناسب برای پذیرایی در آشپزخانه یا اتاق خواب نامناسب به نظر برسد. بنابراین به محل قرار دادن لوستر دقت کنید و بهترین لوستر را برای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، بالکن و ... انتخاب کنید. در زیر تصاویری از لوسترهای مناسب برای هر فضایی را مشاهده می کنید.

  • راهنمای خرید لوستر لابی; اگر می خواهید یک مهمانی خاص و زیبا داشته باشید; لوستری را انتخاب کنید که ابعاد آن با فضا مطابقت داشته باشد. برای انتخاب خوب به جزئیات چیزهایی مانند پرده یا مبلمان دقت کنید و از ظاهر آنها برای انتخاب لوستر ایده بگیرید.
  • راهنمای خرید لوستر آشپزخانه; ساخت لوستر بر روی فضای باز یا جزیره انتخاب مناسبی است. مراقب لوستر سبک و تمیز کردن آسان باشید. همچنین می توانید یک لوستر آشپزخانه مدرن را در وسط فضای آشپزخانه نصب کنید.
  • نمونه ای از لوستر اتاق؛ اگر می خواهید یک لوستر در اتاق بگذارید. نه چندان قابل رویت، یک لوستر سقفی مدرن و یکپارچه انتخاب خوبی است. اگر به دکوراسیون علاقه مند هستید، می توانیم در اتاق پیدا کنیم. باید مساحت اتاق خواب را در نظر بگیرید و یک لوستر با کیفیت و متناسب با فضا انتخاب کنید.
  • لوستر مناسب برای اتاق مطالعه؛ اگر هنگام مطالعه و کار روی پروژه ها به نور کافی نیاز دارید. خرید لوستر اتاق مطالعه می تواند بخشی از روشنایی محل را تامین کند، خرید لوستر سقفی یا دیواری نیز برای اتاق مطالعه مناسب است.
  • لوستر مناسب برای پله ها; برای پله های بزرگ و مرتفع انواع آینه های آویز وجود دارد که راه پله را روشن کرده و بین طبقات ارتباط ایجاد می کند. برای راه پله های کوچک، لوسترهای مدرن مدرن ایده آل هستند.
  • لوستر مناسب برای دوبلکس; خانه های دوبلکس در برخی مناطق دارای سقف بسیار بلند خواهند بود. در نتیجه یک لوستر با ابعاد بزرگ که در سقف طبقه دوم قرار می گیرد و به کف می رسد جالب خواهد بود.
  • یک لوستر مناسب بالای میز؛ اتاق غذاخوری یکی از بهترین مکان ها برای نصب لوستر است. با توجه به شکل میز و ابعاد میز و صندلی می توانید یک چراغ بالای میز ناهارخوری انتخاب کنید. با نور کافی غذا بخورید!
  • لوستر مناسب برای سالن زیبایی؛ نور کافی در سالن ها و سالن ها بسیار مهم است. اگر فضای سالن زیبایی بزرگ و کلاسیک باشد وجود یک یا چند لوستر شیک و زیبا دکوراسیون سالن زیبایی را کامل می کند. لوستر مدرن یکی از لوازم جدید است که می تواند سالن زیبایی را زیباتر کند.

راهنمای خرید لامپ لوستر

اگر لوستر جدیدی که می خرید به نوع لامپ خود توجه نمی کنید; شاید نور و روشنایی مورد انتظارتان را ندارید. علاوه بر روشنایی لامپ باید به رنگ لامپ و رنگ نور آن نیز توجه کرد. لامپ های لوستر در سه نوع لامپ خورشیدی; که نور زرد دارد و برای ایجاد آرامش در جو مناسب است. لامپ های فلورسنت؛ آنها نور سفید دارند و برای مکان هایی مانند کلاس های درس با یخ یا لامپ گلوله مناسب هستند. که بین لامپ های خورشید و ماه قرار می گیرند.

لوستر قیمت مناسب از کجا بخرم؟

راه های مختلفی برای خرید لوستر جدید با قیمت مناسب وجود دارد. فروشگاه ها و بازارهای لوستر از جمله مکان هایی هستند که می توانید انواع لوستر و انواع قیمت ها را در آنها پیدا کنید. و گزینه دیگر جستجو در اینترنت برای خرید لوستر است. در این صورت باید از چندین مکان شناخته شده برای نورپردازی و لوستر دیدن کنید و محصولات را مشاهده و مقایسه کنید.

No comments:

Post a Comment